Я
ознайомилась з різними методами та інструментами формуючого оцінювання. Це
важливо для визначення навчальних потреб учнів, це спонукає учнів до
само-спрямування у навчанні та співпраці.
Визначення навчальних потреб
учнів:
При вивченні кожної нової теми учні використовують
свій життєвий досвід, наявні уміння і мають різні мотиви та інтереси. Оцінка й
розуміння попередніх знань, умінь та уявлень учнів допомагають учителям
розробити процес навчання таким чином, щоб змінити неправильне розуміння,
здійснювати диференційоване навчання учнів та спиратися на попередній досвід .
Спонукання учнів до
самоспрямування у навчанні та співробітництва
Однією з цілей освіти є підготовка для суспільства
особистостей, які здатні вчитися самі та співпрацювати з іншими. Ці навички
особливо важливі у 21 столітті, коли відбуваються стрімкі технологічні зміни.
Відповідно до них потрібно постійно навчатися новим навичкам та оновлювати
старі вміння. Оцінювання власних навичок з самоспрямування у
навчанні допомагає учням самим ефективніше планувати власні досягнення кращих
результатів без сторонньої допомоги. Учні мають уміти працювати
самостійно, в команді і малих групах для того, щоб навчитися визначати та використовувати
цілу низку інструментів та ресурсів, якими володіють інші члени команди,
ризикувати та навчатися на своїх помилках.
Відслідковування прогресу в
навчанні учнів
Коли учні постійно й своєчасно отримують відомості про
те, як саме відбувається їх навчання, розуміють, що засвоїли добре, а над чим
ще слід додатково працювати, то вони можуть узяти більшу
Пропоную Вам звернути увагу на роль презентації вчителя на початку проектної роботи. Це теж висвітлюється в модулі 4.
ОтветитьУдалитьХороший темп работы, интересные идеи.
ОтветитьУдалить