Если желаете в жизни добиться успеха, сделайте НАСТОЙЧИВОСТЬ своим лучшим другом, ОПЫТ – мудрым советником, ОСТОРОЖНОСТЬ - старшим братом, а НАДЕЖДУ – ангелом-хранителем.

среда, 21 августа 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія




Я ознайомилась з різними методами та інструментами формуючого оцінювання. Це важливо для визначення навчальних потреб учнів, це спонукає учнів до само-спрямування у навчанні та співпраці.
Визначення навчальних потреб учнів:
При вивченні кожної нової теми учні використовують свій життєвий досвід, наявні уміння і мають різні мотиви та інтереси. Оцінка й розуміння попередніх знань, умінь та уявлень учнів допомагають учителям розробити процес навчання таким чином, щоб змінити неправильне розуміння, здійснювати диференційоване навчання учнів та спиратися на попередній досвід .
   Спонукання учнів до самоспрямування у навчанні та співробітництва    
Однією з цілей освіти є підготовка для суспільства особистостей, які здатні вчитися самі та співпрацювати з іншими. Ці навички особливо важливі у 21 столітті, коли відбуваються стрімкі технологічні зміни. Відповідно до них потрібно постійно навчатися новим навичкам та оновлювати старі вміння.  Оцінювання власних навичок з самоспрямування у навчанні допомагає учням самим ефективніше планувати власні досягнення кращих результатів без сторонньої допомоги.  Учні мають уміти працювати самостійно, в команді і малих групах для того, щоб навчитися визначати та використовувати цілу низку інструментів та ресурсів, якими володіють інші члени команди, ризикувати та навчатися на своїх помилках.
Відслідковування прогресу в навчанні учнів
Коли учні постійно й своєчасно отримують відомості про те, як саме відбувається їх навчання, розуміють, що засвоїли добре, а над чим ще слід додатково працювати, то вони можуть узяти більшу



2 комментария:

  1. Пропоную Вам звернути увагу на роль презентації вчителя на початку проектної роботи. Це теж висвітлюється в модулі 4.

    ОтветитьУдалить
  2. Хороший темп работы, интересные идеи.

    ОтветитьУдалить